Hello

Vaknade kl 7 både igår morse och idag... Är det nu det börjar? Somnade ganska sent igår så har bara sovit 7 timmar, sov typ tio igår så då förstår jag att jag vaknade sju, hade ju sovit klart då ;) hehe...

Igår shoppade vi på dagen, jag och familjen, Dan drog till Nynäs och sov kvar där :) På kvällen igår då gick jag och familjen hem till Seatons för att överraska Alex som precis kommit hem från en 4 månaders lång resa i Asien. Det var ca 40 pers där när han kom vid kl 19 och gissa om han blev förvånad!

Det var jättetrevligt och för första gången behövde jag inte dölja att jag var gravid inför folk, det var så skönt! Börjar bli jobbigt att gömma magen nu... På måndag får alla veta och det ska bli så skönt att slippa tänka på vad man gör och vart man är, bara för att vi velat hålla det hemligt tills vi vet att allt är okej! Men ryktet har tydligen spridits ändå, men men... Det finns nog några som inte vet än och några av dom är min släkt ;) De kommer nog bli lite chockade idag hehe, de flesta har jag inte träffat på ganska länge, så kommer jag här med en liten kula nu, hihi...

Min lilla kula, som bubblar runt hela tiden. Var lite orolig då jag inte känt dig på hela dagen igår men igårkväll snurrade du runt lite där inne och det var så skönt att känna! Imorgon ses vi, eller jag ser ialla fall dig, min lilla skatt :)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0