Lilla killen

Igår firade vi att Bell fyllt år. Hela släkten (nästan) kom förbi och då passade jag på att avslöja att vi väntar barn! Alla blev otroligt glada, inte minst Nella som började gråta, självklart rann tårarna på mig då också, haha! Det var skönt att berätta för alla. Idag fick de ytterligare en nyhet - att det är en liten kille vi väntar! <3

Var på ultraljudet med Dan imorse kl 8, fick se den lilla rulla runt där inne och flaxa med armar och ben! Så häftigt! Tillslut frågade vi om hon inte kunde se ifall det var en pojke eller flicka, väldigt tydligt såg vi allihop att det är en liten kille som bor i min mage! Så fin är han, vi längtar så sjukt mycket... <3

Och Albin får en bästis! Det ska bli så kul när de kan leka ihop, gå till skolan ihop, ta en öl ihop! Haha ;) 29 oktober är vår lilla beräknad att komma, ska bli spännande att se om datumet stämmer! Hoppas bara att jag inte får gå över allt för länge, om det nu blir så att han vill stanna kvar där inne lite längre ;) hihi...

Berättade även på jobbet idag. Chefen blev otroligt glad och det var skönt att se och höra, inte för att jag varit speciellt orolig men det är alltid kul när folk blir extra glada! Och kan glädjas med en :) hennes dotter väntar sitt andra barn 2 okt, så vi är ganska nära varandra med bf! Mina närmsta kollegor blev också glatt överraskade och kramade om mig samtidigt som de sa grattis och det var nära att några av dom fällde tårar ;) haha! Så skönt att ha berättat för alla nu så vi slipper dölja det nå mer! Nu kan vi koncentrera oss på art vara lyckliga och njuta fullt av denna graviditet och längta efter vår fina kille!!! <3 Mamma och pappa älskar dig och har gjort det sedan första dagen vi visste att du skulle komma till oss!


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0