Skit

Allting känns bara fel idag... Ledsen och ont i huvudet och måste tjata för att någonting ska hända här hemma.

Och allting jag sagt ikväll har bara varit fel tydligen. Det känns fel, allting. Jävla helvetes skit vad arg och nere jag är nu... Kan inte beskriva, behöver inte det heller. Det är bara jag som kan förstå, det här inlägget är bara för mig själv. För att få skriva av mig. Få hoppas att det ska kännas lite bättre nu...

Nu gick han för att tanka bilen, hoppas fan att han har med sig choklad, annars gråter jag!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Du får alltid komma till mig om du vill rymma från hemmet i någon timme ;) <3

2013-05-28 @ 21:00:21

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0