Tjoho

Här sitter jag på stan och käkar lunch, och en av mina bästa vänner ligger inne på förlossningen. Det är så nära nu! Eller det kanske redan kommit ut en bebis? Har inte hört något på ca 3 timmar så det kan ju vara över redan, hoppas det för Saneras skull! Jobbigt att vara så svag och må dåligt och ha ont.. Men hon offrar sig för sin lilla skatt! Åååhhh längtar tills jag får se och hålla i den lilla plutten!

Drömde inatt att det blev en tjej som var jättelik Anna när hon var liten, haha! Får se om jag drömde rätt eller inte ;) Har btw legat vaken halva natten, sovit sjukt dåligt för jag har väntar på sms av S haha! Fick första smset imorse precis innan väckarklockan ringde och då hade hon gjort framsteg men det skulle dröja några timmar till trodde läkaren...

Åh vad jag hoppas att flubber är snäll mot dig och ploppar ut snabbt och hyfsat smärtfritt när det väl är dags ;) Hörs snart S & M, hoppas på att nästa sms är en bild på er fina gosebebis! <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0