Välkommen Albin!

Äntligen är du ute ur mammas mage! Hon har kämpat så mycket för dig och nu får hon äntligen njuta av att ha dig i sin famn, du är så fin! Känns overkligt att du legat i Saneras mage så himla länge (fast det kändes som en månad istället för nio) och att du är utanför nu, S är mamma och M är pappa! Sjukt. Sjukt roligt och spännande! Har känt dig sparka och buffa där inne och sett hur du legat helt knasigt så att din mamma fått ont och snart ska jag få gosa med dig :D Det är så roligt! Och jag är så glad för dig och dina föräldrars skull, ni kommer bli världens finaste familj! Hoppas att vi ses snart! <3

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Du är så jäkla fin du <3 snart får du gosa med lilla prinsen!! Haha kan inte fatta att han är här!! <3

2013-05-03 @ 13:44:24
Jag har bajsat: Ems

Åh jag längtar!!!!! Och vi saknar dig och Micke! <3

2013-05-03 @ 21:57:51
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0