BVC och shopping

Inatt var det lite jobbigt, matningarna kom i "otakt" eller vad man ska säga. S det blev mat för Hugo kl 00, kl 03 och 06, sedan vaknade vi kl 9 och efter det ville han inte somna om... 

Kl 13 var det dags att åka till BVC, Dan kom hem tidigare från jobbet så att han skulle kunna följa med :) Vi klädde på vår prins med leopardoverallen vi fick av min mormor! Den kändes redan tajt, och då är det ändå strl 62... Han har ju 50 i bodys och 56 i byxor just nu så det var lite skumt! Lindex brukar ju vara stora i strl...  

Prinsen har dock vuxit massor på två veckor! Sist vägde han 4170 g och nu 4820 g! 57 cm lång, alltså 4 cm längre än när han föddes :D huvudmåttet hade tydligen stigit rejält på kurvan, från 34 till 37 cm, jag tyckte inte det lät så mycket men tydligen var det det. Men det planar nog ut vid nästa mätning, trodde bm :) Eftersom Hugo mår bra och sköter sig exemplariskt (citerat från bm ;D), så är inte nästa besök förrän den 9 januari! 

Efter BVC-besöket åkte vår lilla familj till Farsta och shoppade lite. Det blev en vinterjacka till mig, som det var 25 % rabatt på plus att Dan betalade 600 kr på den då han lovat att bidra som en födelsedagspresent till mig ;) jag betalade alltså 375 kr för min nya jacka, hehe... Sedan köpte vi en outfit till Hugo, snygg kofta och snygga byxor så att han kan va lite finklädd i vinter :) Blev även en mössa till mig och ett par chinos till Dan! 






/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0