Fortfarande i sängen

Jag och Hugo ligger fortf i sängen och sover/latar oss. Orkaaaar inte gå upp och Hugo sover just nu, så... Sjukt trött och frusen :/ Brrr! 

Stackars min älskling, Hugo gnällde hela kvällen igår när moster var här och ville gosa. Men han fick mest vara hos mamma och pappa då han skrek så mycket. Vi provade allt och tillslut gav jag honom mer mat, trots att det bara gått 1 timme sedan han åt. 

När vi precis hade lagt oss och släckt lampan hör jag hur Dan säger: shit, vad han spyr! Och jag rusar och tänder lampan... Stackars Hugo! Titta på bilden hur mycket han spydde :( 



Min lilla snuttis... Usch, vad hemsk jag kände mig. Matade honom när han inte ville ha egentligen. Sedan vaknade han såklart halv två på natten och halv fem... Dödstrött var jag :( Dan också, för han vaknade inte ens när jag var uppe vid halv två... 

Snart kommer nog lillen vakna och vilja ha mat igen. Jag själv kanske borde passa på att äta något..? 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0