Konstigt

Första gången på nio månader som jag lägger mig i sängen, och inte är gravid längre. Ingen stor mage i vägen. Inga sparkar inifrån som väcker en mitt i natten. Känns konstigt. Vi har längtat så mycket efter den här tiden som kommer nu! Och vi ska njuta! Men ändå kommer vi sakna tiden när du låg i magen. Konstigt. Det går inte att beskriva känslan, vet inte riktigt själv vad det är jag känner. Lättnad? Saknad? Oro? Lycka? 

Oavsett denna konstiga känsla så ÄR vi lyckliga och lättade att du äntligen är hos oss. ÄLSKAR att vi nu får pussa på dig, hålla om dig och älska dig! Du är vårt allt och vi kommer göra allt för dig! Så säger väl alla om sina barn, men det är sant. Man är beredd att göra vad som helst för att ens lilla kärlek ska ha det bra! <3 

Nu ska den här känsliga mamman försöka sova. Tröttare har jag nog aldrig någonsin varit... Zzzz... Godnatt! 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0