Långprommis

Imorse hann jag ringa några samtal medan Hugo sov. Ringde Skatteverket och kollade så att alla Hugos namn var registrerade. Vi fick nämligen hem en lapp där hans mellannamn inte stod med, men det hade tydligen bara inte handlagts ännu så vi kommer få ett nytt registerutdrag där alla namn finns med; Hugo Alexander Gerestav Gallaccio :) Sedan ringde jag till mvc och bokade tid för återbesök, den 7 jan ska jag och Hugo dit och träffa min bm, Cecilia. 

När Hugo vaknade vid halv ett gav jag honom mat och sedan klädde vi på oss och gick ut på en långpromenad! Gick till Bea först och handlade lite, sedan tänkte jag gå förbi mamma/mormor på hennes jobb, men hon hade redan slutat. Så då gick vi hemåt, tog en annan väg hem. Men fy vad kallt det blev mot slutet, brrr! 

När vi kom in började Hugo skrika efter mat, mamman hade ju inte riktigt koll på tiden... Förlåt älskling! Nu ligger han iaf på mitt bröst och sussar, mätt och belåten :) <3 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0