Skrik och gnäll

Inatt var det inte roligt. Herregud vad Hugo skrek och skrek och skrek... 

Vet inte om han hade sovit för mycket under dagen och inte alls ville ligga i babynestet eller om det hade varit en jobbig dag med alla besök. Vet inte vad det annars kan ha varit för vi gjorde ALLT. Matade, bytte blöja, vaggade, hud mot hud, pussade, pratade, sjöng... Ingenting hjälpte! Man blir verkligen tokig :( 

Och jag var så sjukt trött, så jag somnade trots att han låg och gnällde medan Dan försökte trösta honom på alla sätt han kom på. Efter halva natten var Dan förstörd så jag fick ta över, kände mig som en zombie och var nästan arg på situationen (man blir inte arg på sitt barn när det skriker, man blir bara ledsen). Hugo kan ju inte hjälpa det, han försöker säga till oss vad han vill, men vi förstår inte alltid... 

Sedan har jag så ont i mina tuttar :'( Min sportbh är för liten och samtidigt inte tillräckligt tight... Gick upp imorse och drog på ett av mina träningslinnen som har inbyggd sportbh, över den vanliga sportbhn, får se om det hjälper... Försvinn från min kropp, dumma onda tuttar! 

Nu sover Hugo jättesött och har gjort det hela morgonen. Vi väckte honom för mat kl 7,30 och då hade han ätit lite grann kl 5 och sovit sedan dess. Efter maten 7,30 somnade han om direkt och sover fortf... Synd bara att han inte sover lika bra på kvällarna/nätterna, men man kan ju inte få allt :) Vi är ändå glada att han är så lugn och fin för det mesta! Det kunde varit så mycket värre, det vet jag! Min älskade kille, du är världens finaste och så duktig! <3 




/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0