1 dag kvar till bf

Åh.. Jag och din pappa trodde ju att du skulle komma tidigare, har känts så för oss hela tiden. Men nu är det ju bara en dag kvar till bf enligt ultraljudet, 29 okt. Enligt sista mens var bf den 23e... 

Vill verkligen att du ska komma nu, vi längtar så jääääävla mycket, ursäkta svordomen, men inte ens den är nog för att beskriva hur mycket vi längtar efter dig, lilla bebis! Vi har längtat i över ett år. Eller egentligen flera år, men det var först för ca 1 år och 2 månader sedan som vi kunde börja försöka göra verklighet av vår dröm om ett barn, en egen liten familj... 

Och snart är du här! Helt otroligt <3 Du är så nära, jag kan nästan ta på dig. Det är så frustrerande att inte ens få ett litet tecken på att du är påväg. Vi vill känna din lena babyhud, din bebisdoft, dina små fjun på huvudet. Vill se hur du ser ut, vill se hur fin, vacker och underbar du är! Det kan dröja två veckor eller till och med lite till, och det känns som en evighet!!! :( 

Snälla, kom nu! Snälla kropp, gör så att förlossningen börjar nu... Ge mig ett tecken! Sätt igång! 

Kommer förmodligen ångra mig sedan när jag vrider mig i fruktansvärda smärtor, men då är det ialla fall väldigt nära att vi får träffa dig, vår son! Längtar!!!! <3 

/ Ems. 

Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Vi längtar också efter dig lilla bebbieeeeeee <3

2013-10-28 @ 21:59:37

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0