Baby shower

Har glömt att berätta om min baby shower! :O I söndags, exakt en månad innan bf, kom mina kära tjejer hit vid kl 13 :) Det var jag, Katti, Mary, Sanera, Bell, Millan och Nella! <3 Och lilla Albie och Marleya också såklart ;) Katti & Mary hade köpt så fina babyblå dekorationer och bakat chokladbollar och kladdkaka! Jag hade gjort sirapskakor och så hade vi ytterligare massa gott, nomnomnom! Vi hade en lång och mysig fikastund och sen öppnade jag alla fina presenter jag fick av girlsen! Sååå fina och bra saker! TACK! <3 

Efter några timmar kom Dan och Krille och gjorde oss sällskap och alla fick gissa vilket datum de tror att lillen ploppar ut och även längd/vikt. 

Sanera: 5 nov, 3580 g, 51 cm
Mary: 3 nov, 3560 g, 51 cm 
Katti: 2 nov, 3800 g, 51 cm
Bell: 4 nov, 3250 g, 49 cm
Millan: 31 okt, 3630 g, 48 cm
Nella: 4 nov, 3570 g, 48 cm
Dan: 20 okt, 3496 g, 49 cm
Krille: 2 nov, 3438 g, 49 cm
Emmi: 23 okt, 3575 g, 50 cm

Ska bli spännande att se om någon av oss har rätt, eller vem som gissade närmast ;D hihi! 





Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0