Bilder v 39+1 och dagens händelser









Idag har jag bakat sockerkaka och blåbärsgrottor. När det var klart så tog jag med mig lite av varje och gick hem till S och Albie och fikade! :) Det var myyys, massa bebisgos och bus, som vanligt! Gick hem vid 13.30 när de skulle till stan. Gick förbi Coop och köpte soppa till lunch. Sedan låg jag och lagade mig i soffan och hade massa förvärkar som inte ville ge med sig (hoppas det är något på g! aaah). Lagade fiskpinnar och potatis till middag som blev klart lagom tills nutten kom hem :) Nu ligger han i badet och jag ligger i soffan och känner hur lillen flaxar runt... Komsi nu!!! ;D <3 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0