Bm-besök

Lördag idag. Var hos bm kl 13. Allt såg bra ut och bebis ligger fortf m huvudet nedåt men rörlig. Gick och köpte mer hallonbladste efteråt, det har redan tagit slut, trots att jag inte druckit så många koppar/dag som man ska! :O 

Sedan åkte jag och köpte matta man lägger under golvet, Dan fortsatte lägga golv idag så nu är allt klart utom klädkammaren för golvet tog slut... Medan han var hemma och la golv med Micke så åkte jag iväg med pappa :) Köpte en spegel man har i bilen så att den som kör kan se barnet i baksätet! 

Stannade kvar i Skogås och åt middag med m och p, det var mysigt! Och gott med hemlagat, har inte ätit det på en vecka typ för både jag och D har varit sjukt trötta när vi kommit hem från jobbet. I fredags var ju min sista dag så nu är jag ledig! Så skönt :) Får hoppas att jag orkar laga mat denna vecka... Hoppas att bebis ska komma snart! Du får gärna komma denna vecka :D Har bunkrat upp med hallonbladste och ananas, så kom ut nu hihi! Mamma vill gosa med dig lilla älskling <3 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0