Helgen

I fredags åkte vi äntligen och köpte golv! Woho! Nu ska det bara läggas, hoppas att vi hinner det innan lillen kommer ;D Fick hjälp av snälla pappsen som ställde upp trots att han skulle iväg och var tvungen att stressa för vår skull... (a) 

Det blev pizza till middag då vi var helt slut efter att ha åkt först till Västberga och sedan till kungens kurva då golvet var slut på det första stället, plus att vi alla blev lite stressade eftersom stackars pappa hade bråttom... Tror aldrig jag har tyckt pizza varit så gott som då i fredags, hehe... Glömde äta på dagen, eller rättare sagt det fanns inget hemma... 

Igår, lördags, så var vi på barnkalas. Filip fyllde 2 och Angelina 4 år. Av oss fick F en badrock med spöket Laban på och A fick en fin collegetröja :) Vi åt fikabröd tills vi kräktes, och sedan åkte vi hem. Skönt. Blev en mysig hemmakväll, förutom att jag drog en snabbis till Skärholmen, mötte sistah och shoppade lite. Blev ett halsband till mig och en salva till bebis :D Somnade kl 21 igår och Dan innan det, haha... Trötta! Vaknade innan sju imorse så det fick bli tidig frulle idag, redan kvart över sju gick jag upp och gjorde frukost till oss xD Men det lär vara standard snart, vilket inte kommer vara några problem för oss tydligen då vi somnar innan 21-filmen xD haha! 

Idag har jag varit på Underbara barn-mässan med Sanera, Albin och Anna :) Hämtade ut en gratis-påse värd 1200 kr med massa bra baby/barnsaker i! Verkligen värt! Var bl a nappar som lyser i mörkret, våtservetter, en barnmatsburk till hemlagad mat, massa rabatter, popcorn samt lite prover på godis, kakor, kaffe, majskrokar osv, prover på produkter från sebamed, badleksak och säkert något mer som jag inte minns just nu hehe ;) Sedan köpte jag en reflex till vagnen och en smart nappväska från MAM som man kan hänga på vagnen :) 

Efter mässan åkte jag och baby hem till morfar för att fira att han fyllt år. Som vanligt blev det pasta till förrätt (gott, så alla tar jättemycket), sedan när man är mätt kommer varmrätten som Edith har gjort = konstig köttgryta, oidentifierbar sås och kokt potatis, så när man tvingat i sig lite av det kommer det in någon slags efterrätt som idag bestod av sockerkaka med vindruvor i och vaniljvisp... Alla höll på att kräkas men det var bara att äta och se glad ut... Tillslut viskade Dan till mig: "Kan vi åka hem nu, jag har så jävla ont i magen"... Höll på att dö av garv! Till saken hör att vi åkte förbi Donken på vägen till morfar för man vet aldrig om det blir någon mat som är ätbar (för oss kräsna dåra), så jag hade ätit pommes och Dan en hamburgare, innan vi ens kom dit xD hahaha! Så det blev bråttom hem efter middagen ;) 

Nu har jag precis packat upp alla saker från mässan och ligger i soffan, ska dricka mitt hallonbladste som typ hunnit bli kallt nu, bara för att jag glömmer det varenda gång! Man ska tydligen inte lägga tepåsen i kokande vatten för då förstörs ämnet som ska hjälpa livmodern att återhämta sig... Jaja, nu har jag babblat nog för idag, börjar få ont i huvudet så nu ska jag lägga ifrån mig mobilen :) TTYL bloggen! 



/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0