Hemma från jobbet

Har varit hemma från jobbet idag. Fick ont i halsen igårkväll och det kändes nästan värre imorse så jag sjukanmälde mig. Men tror ni jag kunde vila ut mig? Så fort halsontet försvunnit så började jag städa och fixa. Har tvättat typ 4-5 maskiner idag, lillens filtar, kläder osv. 

Har inte ens tvättat allt än, hehe... Sedan var det dags att åka till bm. Hade tid kl 13, men kom dit lite tidigare så jag hann titta runt i Liljeholmen lite innan. Passade på att köpa hallonbladste, det ska vara bra för livmodern och lite allt möjligt. Många säger att deras förlossning startat tidigare pga teet, vi får väl se, hehe ;) 

Var lite nervös när jag skulle till bm, bebis har flugit runt så mycket senaste veckan så jag visste inte riktigt hur han låg nu, så svårt att känna ibland... Hon var lite osäker så hon bad en annan bm att också känna och de tyckte båda två att det alldeles säkert var ett huvud där nere, puh! Det var en lättnad, så skönt att slippa fundera på vändningsförsök och annat läskigt, haha... Ligg kvar såhär nu bebis, huvudet nedåt så blir mamsen glad! :D 

Efter bm-besöket kikade jag lite till i Liljeholmen, hittade mysiga vantar från Newbie till lillen och en skallra med ett gulligt hundhuvud på, ska fota sen! Köpte även med mig västerbottenpaj till lunch, fyfaaan vad gott det var! Nomnom :D Var sjukt trött och hungrig efter denna lilla tripp så nu ligger jag mätt och belåten i soffan och... Vilar! Tro det eller ej ;) 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0