Inga tecken ännu

Åh lilla bebis, kom nuuuu :( Mamma vill träffa dig och hålla om dig! 

Har inga tecken på att lillen vill komma snart... Lite tröttsamt när man bara går och hoppas på att något ska hända heeela tiden... Försöker tänka att han kommer när han kommer och det är max 3 veckor kvar tills vi får träffa vår lilla skrutt, men det hjälper inte så mycket. Jag tror ju innerst inne att han ska komma tidigare, har känt så sedan halva graviditeten typ, om inte tidigare än så till och med. Alla tyckte jag skulle ställa in mig på att gå över tiden, och det kanske hade varit lite lättare, men man är ju en envis människa, va... Haha! 

Imorse åkte jag till m, så fixade hon mina fötter lite grann. Det blev dock ingen igångsättningsmassage, hm... Får försöka övertala henne igen i helgen om han inte kommit än då ;) Vi åt baguette till lunch och sedan drog hon till jobbet och jag åkte till Farsta. Shoppade två nattlinnen, har typ bott i ett jag shoppade för några veckor sedan så nu köpte jag två till, ska ta med det ena till BB tänkte jag, det är som en stor t-shirt så det kan nog va skönt att ha om skjortan man får är för varm... Har ju börjat svettas som en jude typ heeela tiden! Sjukt störande. Börjar svettas hysteriskt av att ligga helt stilla... 

Jag har sjukt tråkigt just nu, har tvättat lite och druckit te, ätit riskakor och banan. Vad ska jag göra nu då? Älsklingen jobbar sent idag så han är inte hemma förrän vid kl 19 :( Tråkigt!

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0