Lite ont

Hade ju som sagt flera förvärkar (känns som stark mensvärk) i eftermiddags, det kom några stycken på rad. Men sedan avtog det, hade ingen mer förrän nu när vi gick och la oss. Precis när jag känner att jag har "världens mensvärk" så ska Dan peta på mig och in med sin hand mellan mina knän och jävlar vad ont det gjorde i magen då! 

Usch, det gjorde ont. Och då blev han lite ledsen när jag skrek på honom, men kunde inte riktigt hjälpa det, haha... 

Tänk om det börjar nu, iiihhh... Fast det behöver ju inte alls vara så. Har haft förvärkar i flera, flera veckor. Men inte såhär "ofta" som idag... 

Fortsättning följer... Godnatt! ;)

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0