Lördagsnöje

Igår åkte jag och nutten hem till min familj och blev bjudna på middag, det var supermumsigt! Ugnsrostad potatis, kyckling, sallad och vitlöksfrästa morötter, nomnom :) 



Idag har vi varit på kalas hos Alma, som fyllt 2 år! Av oss fick hon en leopardmönstrad tunika/klänning och ett par svarta tights med skinndetaljer på, hon kommer vara en tuff liten tjej med den outfiten! ;) Efter kalaset fick jag skjuts hem av sistah. Dan hade åkt hem i förväg för att kolla på fotboll. Jag handlade mysmiddag till oss eftersom jag inte kunde komma på vad jag var sugen på, så det blev lite "ihopplock"... Grillad kyckling, grönsaker och dip, smördegsknyten med vitlöksost i. Nomnom! Och så hade nutten köpt lite godis till efterrätt ;) 



Nu ligger vi utslagna i soffan och väntar på att en film ska börja på tv kl 21. Får se om någon av oss är vaken då, haha! Jag börjar iaf bli riktigt trött... Inatt ska man ställa om klockan också, så det blir "extra tidig" läggdags för oss som redan lägger oss tidigt xD haha! 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0