Promenad v 38+5

Har varit ute och motionerat lite för första gången på länge! Ett försök till att locka ut vår lilla kille hehe ;) Gick ända bort till Ica Bea och tillbaka, tog ca 1,5 h med handlingen inne på affären. Gick också i en trappa här utanför plus den i trapphuset, får hoppas att det gör susen  ;) Hade tänkt ta några vändor upp och ner men jag är så hungrig och helt slut nu, så jag måste vila ett tag känner jag... 

Det var sjukt kallt ute, trodde jag skulle svettas men jag frös trots tjock halsduk, pannband och handskar. Hade ju dock min vårjacka på mig, den enda jag kan stänga (knappt). Mina lår är röda och kliar, som det gör när man varit ute i kylan länge... 





Så nu ska jag först äta någon mat och sedan unna mig gottis och en burk pepsi max som jag köpte på Bea :D 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0