Promenad

Var hos bm idag, v 40+0. Sf-mått var 37 cm, och alla värden var bra! Detta var även sista gången jag träffade henne, förutom på efterkontrollen efter förlossningen ;) 

Efter bm åkte jag till sanera, Anna och Albin. De bakade och jag tittade på :) Sedan gick vi till Bea. Helvete vad ansträngande det var! Kändes som om jag hade konstant sammandragning/värk hela promenaden :O Så efter att ha gått fram och tillbaka till affären så var jag tvungen att åka hem. La mig på soffan och värkarna kommer relativt regelbundet men med ganska stort mellanrum än så länge. Tror inte det blir bebis idag, kanske inte ens imorgon men om värkarna fortsätter som de gör nu och kommer tätare så blir det nog på fredag iaf! Senast denna vecka skulle jag gissa på :D Hoppas!!! 

Ajjjjj, väääärk.... :( 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0