Trappor



Gick upp och ner för denna trappa 2 ggr plus upp och ner för vår trappa i trapphuset 2-3 gånger, puh! Var helt slut efter det... Det låter ju inte som så mycket, men jag var så jävla andfådd, hade nästan blodsmak i munnen och mitt ena knä sa ifrån redan efter första vändan i ena trappan :O Och mjölksyra i benen på det, haha! 

Snälla bebis, kom ut nu så mamma slipper hålla på med massa knäppa saker för att försöka locka ut dig! :) Jag fortsätter ändå tills du kommer ut, men det vore ju trevligt om du faktiskt gav något tecken på att du är påväg så jag vet HUR mycket jag måste anstränga mig ;)

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0