Värkar

Med mindre än 3 min mellanrum, som varar i 1-1,5 min, men Huddinge tycker vi kunde stanna hemma ett tag till. Vi gick upp halv fyra och gjorde "frukost". Fick i mig en skorpa och en kopp te, haha... 

Vissa värkar är ok, men andra tar nästan livet av en! Det beror på hur tidigt man börjar andas tror jag. Men ibland är det svårt att veta om man bara har ont eller om det är en värk på g. 



Frukosten på bild, haha... Har nyss badat/duschat :) Får pausa skrivandet av detta inlägg hela tiden, måste nog sluta skriva nu för jag börjar andas för sent så det gör svinont och hela kroppen vrider sig och blir stel, inte bra! 

TTYL bloggen! 

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

KÄMPA! :D bebis!!!

2013-10-31 @ 10:53:44
Jag har bajsat: Anonym

snart är han hääääääääääääär!!!!!!!!!!!!!!!! hihi.. du är så duktig, ANDAS ... vågen emmi, vågen ;) hahahaha...... love u / tant sanera

2013-10-31 @ 12:02:20

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0