Zombie

Jag tvärdog i soffan när jag kom hem. Vi hade förberett lite för dagens middag och jag köpte tom en ingrediens på hemvägen, men när jag väl var hemma så kände jag bara: jag oooorkar inte! Orkade inte laga mat. Och inte Dan heller. Vi båda hade huvudvärk och ont lite här och var... Så jag låg och sov ett tag medan han spelade FIFA. Sedan tjatade vi på varandra i några timmar om vad vi skulle äta och vem som skulle gå och handla xD Jag föreslog pizza och det förslaget gillades, dock bara om det var jag som gick till grillen eller om vi beställde hemkörning... 

Tillslut kompromissade vi och gick tillsammans till grillen här i Östberga (hehe jag vann), mums så gott det var! 

Nu spelar mannen FIFA igen (social kille) så jag funderar på att packa BB-väskan. Känns som att det kan va bra att ha det gjort ;) 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0