Effektiv lördag

Vaknade 7 imorse, fixade frulle till mig och mannen vid halv åtta :) Efter frukosten började jag städa undan i köket, så nu är det superfint där! Sedan tog vi med oss massa skräp, åkte till tippen. Vidare till Farsta där jag fick min rabatt på skinnhandskarna jag skrev om i förra inlägget, hehe ;) Och Dan gick på bolaget :) Sen skulle han tydligen ha nya FIFA 14, så vi åkte till Länna/MediaMarkt. Jag skulle hem till päronen men var tvungen att ha bilen och Dan skulle hem och spela/kolla fotboll, så det var bara tillbaka till Östberga för att släppa av mannen :) 

Då passade jag på att ta med fyra kassar pantflaskor som jag åkte och pantande, så sammanlagt fick jag tillbaka 180 kr (med rabatten på handskarna och panten), kändes nice ;D Sen åkte jag till päronen. Pappa fick laga mina solglasögon och mamma fick "laga" min tå, har typ en inflammation i stortån som gör jätteont, hoppas den går över nu när mamma grävt och fixat med den, hehe... Pappa dammsög vår bil också, behövde inte ens muta med något haha ;) Dessutom hittade han massa mynt under sätena så jag "tjänade" ännu mer pengar idag ;) haha! Efter det drog jag & päronen och käkade lunch på Max och sedan skjutsade jag päronen till tåget vid halv fem då de skulle till stan och äta middag :) 

Själv åkte jag till Haninge och köpte en bäddmadrass till vaggan, plus lite annat "bra-att-ha" till bebis. Och kvällens middag, som blev hemlagad pizza, mums :) när jag kom hem från Handen så dammsög jag och började bädda iordning bebisens vagga, men hade visst inte tvättat lakanen så jag kunde inte bädda klart vaggan än. Nu har vi myst med en film till middagen och jag är redo att gå och lägga mig och sova... Haha... Så sjukt trött (a) 

Jag hann med mycket nytta idag, eller hur? :D Kanske därför jag är så trött nu, zzZzZzzz... 

/ Ems. 



Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Vila medans du kan kvinna! Sen är du en zombie som jag 😍 / sanera

2013-09-29 @ 11:07:26

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0