Fredag 20 sep

Äntligen fredag! Denna vecka har faktiskt gått jättesnabbt, men en fredag kan aldrig komma snabbt nog. Speciellt inte när man är gravid och fortf jobbar. Det börjar bli tungt och jobbigt nu. Är mer och mer trött varje morgon, eller egentligen hela dagen, och min rygg gör så ont vid dagens slut... 

Vi åt nudlar och frallor till middag idag, haha :) Ingen av oss orkade göra någon riktig middag och jag var vrålhungrig. Tog över en timme att komma hem från jobbet pga vägbyggen/köer, suck! 

Nu har jag hoppat i mitt sköna nattlinne. Vi ska bara vara hemma ikväll och mysa :) Så himla skönt! Har längtat hela dagen, eller hela veckan, hehe... 

Imorgon ska vi på Albins dop, det ska bli roligt! Mamma, pappa och Bell ska till Ullared imorgon så jag är lite avis! Men har skickat en lista till mamma med saker som jag vill ha därifrån, haha ;) Och tvingat henne att ringa mig om de hittar nåt annat kul som de tror att jag kanske behöver eller vill ha ;D 

Nu ska jag hälla upp ett glas pepsi max och hämta min chokladkaka som väntar i kylen ;) bye bye! 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0