Mvc vecka 34+4

Var hos vår bm imorse, allt såg bra ut förutom att lillen vänt sig igen, så nu har han huvudet uppåt. Förmodligen därför jag har så ont i revbenen för han ligger med huvudet där uppe och "skaver". 

Det är snart dags för bebis att ligga med huvudet neråt om det ska bli en "normal" förlossning. Gör han inte det så blir det planerat kejsarsnitt... 

Jag ska tillbaka till bm ons den 2/10 och så ska hon känna efter om han fortf inte lagt sig med huvudet nedåt. Om så är fallet kommer jag få åka in till förlossningen och göra ett vändningsförsök, vilket innebär vissa risker (och jag tror inte det är speciellt skönt för varken mig eller bebis), så jag hoppas att vi slipper. Snälla bebis, vänd dig med huvudet nedåt nu! <3 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0