Myslördag

Mannen kom hem inatt ändå. Min älskling. Jag vaknade när han la sig i sängen och frågade: men, är du hemma? (Han hade sagt att han skulle sova borta då han inte kunde ta sig hem på egen hand). Då svarade han: ja, du blir ju arg på mig annars... Då sa jag: men det är ju bara för att jag älskar dig och vill ha dig hos mig. Då förstod han mig ialla fall. Gosis <3 

Imorse efter frukosten åkte jag till m och p, morsan färgade mitt hår :D Sedan hängde jag där tills de skulle iväg på vinylparty hos fam Seaton, kul! 

Nu sitter jag på vår favvo-restaurang i Hammarby sjöstad och väntar på mat som jag ska ta med hem till mig, nutten och Krille! Mumma ;D Sedan har jag fetaste godispåsen som väntar, till efterrätt... Bra lördag!

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0