5 mån vaccin

Idag har vi varit på BVC. Hugo väger nu 8,3 kilo och är 67 cm lång! Stora killen! Nästan ikapp Albie xD Snuttarna! 

Det var även dags för 5 mån-vaccin. Min stackars kille... Men han var sååå duktig! Han skrek till vid första sprutan och sedan skrek han liiiite till vid andra, men sedan var det bra! Han blev lugn direkt när det var klart, sååå stolt! Mammas duktiga lilla kille <3 

Mamman är inte så duktig däremot... Var tvungen att köpa lite godis innan vi gick hem B-) faaaan! Jag som tvingade Sanera att gå med på "inget godis mån-tors"... I pakten ingick även läsk och fika, det gick också åt helvete kan jag säga... Skit också B-) Kommer aldrig kunna sluta med det :( bajs!!! 

Nu ligger min lilla snutte bredvid mig i soffan och sussar medan jag moffar godis och läsk... 



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanke

Haha jag sa ju att det var att ta i! Haha vilken utslagen kille! Sötnos! / sanera

2014-04-02 @ 21:39:24

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0