Hugos första påsk

Igår var vi hos Jimmy och Lina på påsklunch, 18 vuxna och 8 barn. Fullt hus! Och ljudvolymen... Den ska vi inte tala om! Vi var helt slut efter 5 timmar där, så då åkte vi hem och lagade pizza, mums! 

Idag ska vi hem till min moster på påskmiddag. Mysigt! Blir lite lugnare där! Bara 3 barn än så länge och äldsta är bara 2,5 år så det är inte så mycket spring eller hög volym ;-) hehe... Skönare tycker jag! Vi ska inte vara där förrän kl 15, så jag vet inte vad vi ska hitta på till dess. Nu ska Dan tydligen hoppa ner i ett bad, haha... Så jag får väl roa mig själv, Hugo sover. Zzzz... 




Bilder från påsklunchen igår. 

Talk to you later bloggish! 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0