Helvetesdag

Har haft en sjukt jobbig dag, ville skjuta mig själv typ 20 ggr... Hugo har skrikit heeeela dagen! Med en paus på en timme och det var när vi gick ut på en prommis, jag var sjukt trött och ville bara stanna inne men tyckte synd om Hugo som verkade trött men inte kunde somna... Han sov tills vi kom in igen, jag var sjukt trött, kissnödig och hungrig, så jag ville hem. Tji fick jag... Hann knappt äta nåt (brödpinnar), hann inte kissa och fick definitivt inte vila... Bara försöka trösta lillen, hela dagen... 

Så nu är jag heeelt slut! Men ska iväg och hämta sanera, vi ska simma. Det ska ändå bli skönt, skönt att komma iväg hemifrån... Puh, denna dag, säger jag bara! 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0