Hugo berättar om idag

Hej alla mammas kompisar! 

Idag vaknade jag vid 9 och snörvlade som tusan. Sov dåligt inatt pga min förkylning men mamma hade puffat upp med en av pappas kuddar så jag sov ganska bra ändå. 

När jag varit vaken i nån timme blev jag trött igen, så då fick mamma packa in mig i barnvagnen och puffa upp med kuddar även där. Vi gick runt i Stureby ett tag och väntade på min kompis Albin och hans mamma Sanera och jag somnade nästan direkt. Jag sov i nästan 2 timmar i vagnen och medan jag sov var vi tydligen och handlade lite på Bea. 

Efter det så gick vi till en park, Albin gungade och jag chillade i vagnen. Några rådjur stod och spanade på oss i buskarna och de var bara 2-3 meter ifrån oss! Men de var inte ett dugg rädda. 







Sen blev jag hungrig så då följde vi med S & A hem en stund så mamma kunde ge mig mat. Men vi var tvungna att gå direkt efter maten för mamma skulle möta Katti i Farsta. Katti var lite sen så jag och mamma kollade i affärer. Jag fick lite nya kläder, ett par solisar och några dreglisar, mamma säger att jag behöver fler såna för att jag dreglar så mycket nu! Hihi... 

Katti & mamma köpte en present till deras kompis och sen gick vi och fikade. Eller jag fick mat, det var mums! Sedan åkte vi hem och då fick jag bada med papi, det var så mysigt! Tills mamma och pappa skulle skrubba mig lite överallt, det var inge roligt! Sen sög de ut snor ur min näsa, då blev jag ledsen... Men pappa tog upp mig efteråt och gosade, och då kändes det bra igen. 

Nu ska jag sova för natten. Godnatt allihopa! <3 

/ Hugo.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0