Torsdag

Idag åkte vi iväg nästan direkt efter vi vaknade! Mötte upp S & A vid bussen och åkte till Globen, mammorna ville äta frukost, hehe... Sedan blev det några besök i butikerna också! Men jag köpte bara lite till Marleya :-) Hon har tydligen växt ur sina kläder och N fick så lite pengar denna månad att hon inte har råd att köpa nya. Så det är klart man ställer upp för sitt kusinbarn! 

Efter Globen åkte vi hem och jag & Hugo väntade på papi. Vi skulle till kyrkan och möta prästen! Väl i Skogås mötte vi Bell som var på g hem efter jobbet så då följde hon med oss eftersom hon ska vara Hugos gudmor :-) Prästen verkar jättetrevlig så detta blir nog bra! 

På hemvägen bestämde vi oss för att handla pizza och S var ensam hemma med Albin så vi köpte med oss pizza till oss 3 och åkte över dit! Mysigt :-D hihi... 

Nu sover både Hugo och Dan, så jag ska också göra mig iordning och lägga mig! Ska bara pyssla klart, håller på med pompoms till dopet, hehe... Blev inte lika snyggt som jag hade tänkt mig, men det får fan duga! ;-) Nattinatt! 



/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0