5 år idag

I fem år har vi varit tillsammans. Känns som mer än så. Men vi har ju iofs känt varandra i 9 år. 

Detta är det andra nyåret vi inte är bakis på vår årsdag. Både förra året och detta år körde jag bil och Dan tog det lugnt med ölen. Men det har ändå inte blivit att vi gör något speciellt. Det är lite trist, men i år har vi ju vår fina son att ta hänsyn till, det blir lite svårare att göra något speciellt då om det inte är planerat innan. 

Jag är glad att jag har Hugo. Han är mitt allt. Dan får komma på en andra plats, men det gör inget för jag vet att jag är nummer två för honom också. Så istället för att fira vår årsdag så firar jag att det är ett nytt år som jag kommer få spendera med min lilla familj och jag hoppas att det blir ett bra år för oss tre tillsammans <3 

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0