Bells ord

"Vi va ute och festade och jag stod och pratade med en svensk kille och Millan och Nicole va precis bredvid mig sen helt plötsligt sitter jag ute ngnstans och spyr som fan och jag vet inte hur jag kom dit och den där killen står och säger att han ska skjutsa hem mig till honom eftersom Millan är borta men jag säger nej och ber honom att gå och sen kmr jag bara ihåg att jag sitter i en taxi med Millan och Nicole och skriker och kräks och inte ver vad som händer sen kom vi till hotellet och det känns som att jag ska dö typ kan inte beskriva känslan och skriker att jag vill till sjukhuset så vi åker dit och jag fick ngt dropp typ för dom kunde inte göra så mkt och så fick jag sömnmedel för jag va så jävla hysterisk"...

Grät när jag läste det här. Min lilla lillasyster! Inte så liten längre, men när nåt sånt här händer så är man nog fan liten! Hon måste varit så rädd och mått så dåligt. Önskar bara att jag varit där och kunnat skydda henne, tröstat henne! Fått henne att känna sig trygg. 

Och slagit ihjäl den där jävla killen... Faaaan! Blir så jävla arg! Vad fan får någon att göra såhär mot en annan människa? Hur fan kan man göra så?! Fattar han vilka men hon har fått?! Åååhhh, kan inte ens förklara hur arg och upprörd och LEDSEN jag är! 

Bell mår ialla fall bra nu, fysiskt. Det verkade som att hon tagit händelsen bra och inte beskyller sig själv eller sina vänner. Jag tror nog att jag tagit detta värre än vad hon själv gjort, men det är bra. Jag vill att hon ska må bra, känna sig trygg och veta att hon absolut inte gjort något fel! Hon har varit väldigt försiktig, men ibland räcker inte det... 

Älskar min syster! Skulle göra allt för henne, och önskar verkligen att jag varit där och kunnat göra något <3 

/ Ems. 



Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0