Dödskallar



Min lilla cooling! Så roligt att se honom i kläder som vi köpte när han låg i magen. Mammas stora kille! <3 

/ Ems. 

Some sexy shit
Jag har bajsat: Sanera

Hugooooooo du är så söt!!!!!! <3

2014-01-10 @ 15:35:59
Jag har bajsat: Sanera

Haha alltså nu såg jag att du skrivit "dödskallar" & jag har hela mitt liv trott att det heter "döskallar" hahaha har jag fel? Igen? Hahaha

2014-01-10 @ 15:38:55
Jag har bajsat: Ems

Tror det heter dödskallar, döskallar är typ slang, eller som att skriva "va" istället för "vad" B-) Är nästan säker på det, men inte hundra faktiskt xD

2014-01-10 @ 16:24:52
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0