Drogad

Fick reda på att Bell blev drogad igår på en klubb i Thailand. Jag vet inga detaljer då jag fick veta detta av mamma, och hon hörde det från Millans mamma som också var i Thailand (de reste hem idag medan Bell och Millan reser den 14e). Enligt mamma började hon kräkas som bara den och sedan var hon helt borta. Millan tog henne till sjukhus där hon fick dropp. Och medan Millan tog hand om Bell blev hon besluten på sin mobil. 

Vidriga människor som gör såhär mot någon. Mot mina tjejer. Mot min syster! Ååååhhhh blir så jävla arg! Önskar så jävla hårt att jag var där så jag hade kunnat skydda dom. Hade slagit ihjäl varenda människa som hade närmat sig! Faaaan... Det hade ju gått så bra, nu hade de bara 8 dagar kvar innan hemresa, kunde de inte bara ha fått en bra resa? Utan droger och stölder? 

Jag har inte fått något svar från Bell idag. Senast hon var online var 13,50 svensk tid. Hoppas verkligen att allt är okej nu. Hon hade fått lämna sjukhuset idag iaf, det sa mamma när de kom förbi idag vid kl 14. De skulle byta ställe nu, ingen av de ville vara kvar i Phuket. Åh, lilla lillasyster/moster, nu vill vi att du ska komma hem så vi får krama om dig och veta att du är trygg och oskadd!!!! Låt denna vecka gå FORT! <3 <3 <3 


/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0