Öppna fsk med Albin och Sanera

Idag har jag och Hugo varit på öppna fsk i Älvsjö med S och Albie! Killarna tyckte det var roligt (mest Albin såklart hihi), Hugo var dock redan lite trött när vi kom dit, så när det var dags för sångstunden så somnade han i min famn xD haha... Efter det åkte vi hemåt och gick förbi Coop. Köpte lunch till mig, men när jag och S hade skiljts åt kollade jag kl... 15,40 haha! Blev middag istället :-) I brevlådan låg våra inbjudningar till dopet som jag beställde i måndags (jäkligt snabb leverans!), sååå fina! Beställde de från Optimal print :-) Kan lägga in en bild på de senare, vill inte avslöja innan alla fått sin inbjudan, hihi... 












Mammas älskling!!!! <3 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0