Planerar dop

Har börjat planera Hugos dop lite smått. Har kommit så långt att jag måste boka kyrka och lokal för att kunna planera vidare. Har försökt få tid till att ringa i flera dagar nu men har fastnat med annat eller så har Hugo sovit så dåligt att jag inte hunnit. Men idag så! 

Ringde först nån växel, blev kopplad till rätt församling, och sa att jag ville prata om dop och boka tid. Då svarade hon att hon inte kan hjälpa mig med det idag utan att jag får ringa tillbaka på måndag efter kl 10. Jaha? Ännu några dagars väntan... Hoppas att de har ledigt det datumet vi vill ha, nu när vi får vänta extra lång tid. Hm... 

Börjar redan stressa upp mig. Finns så mycket fina dekorationer som jag vill ha, samtidigt som jag hade planerat att hålla det väldigt enkelt. Hatar när det blir för mycket, för komplicerat, för då blir det aldrig nå bra. Less is more! Om man inte har mycket tid och pengar. Två saker som vi absolut inte har just nu... Så vi får se hur det blir med allt jag vill ha... Vill ju att det ska vara en fin dag för min lilla Hugo och att folk ska märka att vi lagt ned tid och kärlek på det här dopet...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Ni kommer få världens finaste dop hur ni än bär er åt, helt säker på det! Vet hur mycket Hugo betyder för er och kärleken är viktigare än allt runt omkring men förstår att du vill dekorera med fina saker också :) <3

2014-01-17 @ 19:33:15
Jag har bajsat: Ems

Åh tack min fina!!! Dessa ord värmde ordentligt i mitt lilla hjärta :) <3

2014-01-17 @ 21:29:06
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0