Skhlm

Igår var jag, Bell och Hugo i Skärholmen och shoppade till dopet! Hittade massa fint i babyblått :D 

Affären jag ville handla på - Partyland - hade nästan inget av det jag kollat på på nätet och dessutom var det svindyrt... Så vi handlade på Lagerhaus och Åhléns istället, finare saker till bättre priser :) Bilder på allt får ni se efter dopet, hihi ;) 

Efter shoppingen skjutsade vi syster/moster till Musa och sedan hem och laga mat! Vännerna Katti, Mary och Krille kom över på middag, myyys :) <3 Men senare på kvällen fick jag superont i magen :( Löste det med några tabletter och sömn, så idag mår jag bättre! Tur att det inte var magsjuka, usch! 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0