Babysim

Idag var jag, Hugo, Sanera & Albie ute på prommis i 4 h, shit alltså! Trodde inte vi var ute så länge men när jag tänker efter så var det så! Vi gick till Apoteket i stureby, sedan till ett bageri i en skola i enskede och köpte massa fika ;-) Sedan skulle vi till donken i Årsta eftersom våra små killar började bli hungriga! Så vi skyndade dit. Bara det att just denna vecka hade de tydligen stängt för renovering, fick vi veta precis när vi kom fram... Suck! Skulle skynda oss hem men det blev för jobbigt att packa upp alla grejer, vagnarna och barnen. Så vi gick till grillen vid Coop, vi mammor var också riktigt hungriga! Så äntligen fick killarna mat och vi med :-) 















Efter det somnade barnen, igen... Så då gick vi hem till oss, precis innanför dörren vaknar både H och A xD haha... Bara att ta upp dom och leka och busa. 

Försökte laga mat så att jag och Dan skulle hinna äta innan vi skulle iväg, men det sket sig. S och A gick hem och vi åkte iväg på babysim på Vattenhuset i Älvsjö :-) Det var riktigt kul och mysigt, det tyckte vi alla 3! Hugo var mest nyfiken på alla andra barn men det var nog roligt att bada/simma också, hehe... 

Väl värt pengarna tycker jag! 1500 kr kostar det, nu har vi bara varit där en gång. Idag var första gången. Men jag tror det blir minst lika roligt resterande gånger, hihi! Nej, nu ska jag sova, mina killar sover redan! <3

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0