Tjenare mannen!

Har blivit så dålig på att skriva här! Sorry! 

Hugo sover just nu så jag passar på nu då... Vad ska jag uppdatera er om? Hm... 

Det är så himla skönt att S och jag är hemma med barnen samtidigt! Man har någon att träffa och prata med varje dag, nästan! Snart är det jag & Micke hehe ;-) Och om ca 9 mån är det Micke & Dan! Så skönt att vi alla 4 har varandra i det här! Utan S och M så hade jag och Dan varit heeelt vilse, haha! 

Igår åkte jag, S och barnen till Ekologiska barnmatsbutiken och shoppade lite! Eller jag köpte bara en puré, men S shoppade för nästan 400 kr! Haha, det var dyrt, men man vill ju ha det bästa för sitt barn ;-) Så shoppade vi lite i Ringen också, Hugo fick ett par tunna byxor :-) 

Hittills har Hugo fått smaka morot, potatis, gröt, banan och mango! Allt var gottgottigottgott förutom morot, haha! Filmade honom när han fick morot och herregud, vilka miner! Moroten åkte ut direkt xD hahaha... Nu har jag köpt katrinplommonpure och en puré jag köpte igår med aprikos, banan och ris. Ska bli spännande att prova! :-D 


/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0