6 månader

Lilla plutten blev 6 månader i torsdags! Helt sjukt! Och på fredagen fyllde Hugos bff Albie 1 år... Vart i hela friden tog tiden vägen? Det går alldeles för fort! :( Man hänger inte alls med... En vecka känns som en dag, på riktigt! Det är sjukt... 

Man kan nog inte förstå hur fort tiden går när man har barn, förrän man själv är förälder. Jag hade ingen aning. Folk säger att tiden springer iväg så fort de fått barn, jag tänkte typ: Jaja... Men nu när jag har Hugo så förstår jag! Tiden borde gå långsammare när man fått barn, men det gör den inte. När jag lärt mig en av Hugos rutiner så byts den ut mot en ny. Folk frågar hela tiden "hur mycket äter han? Hur ofta? När sover han? Hur länge? Brukar han göra si? Eller gör han så?" Och varje gång säger jag; "eehhh jaaa, eller jag vet inte... Det är nog olika..." För det finns inget bra svar på frågorna, jag kan bara svara hur hans rutiner sett ut just den dagen. Jag vet inte hur det blir imorgon. För det ändras hela tiden. Tiden går så snabbt... 

Stoppa tiden! Jag vill njuta av min lilla bebis innan han blir stor. Innan han kryper ifrån mig, stapplar ifrån mig, går ifrån mig, springer ifrån mig... Om 4 månader kanske han redan tar sina första steg, det är sjukt! Han föddes ju nyss. Fast ändå känns det som om han alltid funnits. Det är en sån konstig känsla, svår att förklara... Man vet och förstår när man själv får barn. 

Jag längtar efter fler barn. Vet att det kommer bli tufft. Men jag älskar den här känslan! Känslan av att vara MAMMA <3

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0