Flytt till Vega?

Nu har jag precis suttit och vaktat vid datorn. Beredd att prick kl 9, skicka iväg ett mail med intresseanmälan på kedjehus i nya Vegastaden som strax ska börja byggas.

Skickade ett mail 9,00 och sedan ett till 9,01 bara för att vara säker, haha! Man fick ange 1, 2, 3 handsval. Hoppas, hoppas, hoppas att vi får nån av dom! Trots att ingenting har byggts ännu så kändes det bara helt perfekt! Det ska byggas dagis, skola, litet centrum och en ny tågstation - Vega, precis nedanför "vårt" framtida hus, perfekt med nära till tåget! 

Om vi inte får något hus där så kommer jag bli riktigt ledsen, då vet jag inte vad jag gör... När vi gick runt där och tittade på marken, full av berg, sten och fällda träd, marken där husen ska börja byggas om några månader, så fick jag en sån perfekt bild av "vårt" hus, med fin baksida, en liten plaskpool till Hugo som han kan svalka sig i. En lekpark bara några meter från huset där han kan leka och träffa nya kompisar. Vänner att växa upp med! Gångavstånd till hans dagis och kanske skola, om han vill gå där. Promenad till lilla centrumet bara ett par hundra meter bort, om ens så långt. Helt perfekt! 

En enda negativ sak med detta positiva är att inflyttning sker först 15/16... Alltså ca 1,5 år kvar :( Men det var så perfekt där så vi är villiga att vänta på det här! 

Håll tummarna för att vi får ett hus där!

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0