Mamsens jobb igår och lite utvecklingsinfo

Igår var jag och H på mitt jobb och hälsade på! En liten överraskningsvisit då ingen visste att vi skulle komma. Alla blev så glada att se oss, de har tjatat lite på mig hehe ;-) "Min" lilla grupp var helt tagna av Hugos charm, ingen kunde slita sig! Tror vi stod stilla i minst 30 min och dom bara tittade på Hugo och när han log eller skrattade så sa alla: "aaaaawwwww!" Haha :-D min lilla charmknutte! <3 

Sedan gick vi upp 2 våningar och hälsade på fammo också! Hon blev riktigt överraskad och superglad! Hon hade saknat Hugo massor, så vi stannade och lunchade. Och sedan skulle hon gå hem tidigt så vi väntade på henne :-) När vi var påväg till t-banan så ville fammo gå in på H&M och kolla barnkläder. Hon hittade 4 coola plagg som hon ville köpa till Hugo, så nu kan han glida med stil i sommar och vissa plagg kan han nog ha i höst också ;-) 


En "jacka" och jeans från fammo. 


Hugo och mamman matchade med sina ankar-tröjor igår <3

Idag har vi haft en stanna-inne-dag och haft pyjamas heeeela dagen! Så tråkigt väder ute och så var vi trötta från gårdagen, så det var mysigt att bara vara inne och leka och busa! Hugo fick smaka en ny puré idag som var jättegod, morot/palsternacka/äpple från Ellas. Och så har vi börjat ge några skedar "middag" varje dag för att vänja H vid riktig mat. Idag blev det kalops, han verkar gilla smakerna men konsistensen är sådär, så vi fortsätter öva med några skedar varje eftermiddag hehe ;-) Varje morgon blir det gröt iaf och det är mumma tycker Hugo! Och frukt/grönsakspure är aaaalltid gott! Han hoppar upp och ner och flaxar med armarna när man visar honom förpackningen, haha! <3 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0