Dag 1 av 365

Hej och välkommen år 2015! 

Detta år hoppas jag blir minst lika bra som förra året, vågar nog till och med hoppas på ännu bättre ;-) 

Gårkvällen var jättemysig, vi åt hummer till förrätt, kyckling/oxfilé och potatisgratäng till varmrätt och vaniljpannacotta till efterrätt, mumma var det! Hade köpt ost och kex också men ingen orkade äta av det xD haha.. Jag, Dan & Hugo somnade vid 23 och sov vid tolvslaget! Dock vaknade jag och Dan av alla raketer som smällde men Hugo sov så gott så... Det var jävligt skönt att skita i att kolla på alla fyrverkerier och lyktor och bara sova istället! :-D Är väldigt nöjd med hur min lilla familj firade in det nya året :-) <3






Jag har inget nyårslöfte i år, har nog aldrig haft heller. Dock önskar jag att jag får känna att jag hinner njuta av tiden som är kvar hemma med Hugo innan förskola och jobb börjar i höst <3 Och så önskar jag att det här året går riktigt snabbt så att vi får flytta till vårt nya hem år 2016 ;-) 

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0