Gammalt men roligt inlägg!

Jag skulle göra frukost hos älskling, letar efter bröd. Öppnar skåpet
och hittar gröna smörgåsar. Mögel (gick ut 24e april). Sen hittar jag annat bröd i frysen,
stoppar i brödrosten. Tar fram osten. Mögel (fast den hade inte gått ut än).
Sen brer jag smör på mina rostade mackor, tar en tugga - surt?
WHAT THE HELL?! Kollar på smörpaketet, gick ut 3e mars....

Det var den morgonen det. Har fortfarande inte ätit frulle. Tog en majskolv
när jag kom hem till mig. Så nu ska jag laga lunch! Ciao!
Btw, jag åt inte upp smörgåsarna med surt smör, de gick i sopen, dirr.

/ Ems.

2009-05-18 @ 13:29:22 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks (0)

Hahahahahah, dööör.. fyfan vad äckligt det var! Minns det fortfarande...

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0